Blog

V Zemance je pro nás důležité, aby se naši zaměstnanci domů vraceli s pocitem, že jejich práce má smysl a věděli, že jsou důležitou součástí našeho podnikání.
Celý článek
Naší misí v Biopekárně Zemance je udržitelný přístup k podnikání. Podporujeme lokální bio farmáře, věnujeme se našim zaměstnancům a nezapomínáme ani na dobré vztahy s odběrateli a dodavateli. Hlavní vizí je poté upéct ty nejkvalitnější sušenky a krekry v BIO kvalitě. Dost aktivně do našeho podnikání také zařazujeme cirkulární ekonomiku a postupně tak vznikají cirkulární produkty. I zde ovšem nezapomínáme na důležité aspekty. Jaké to jsou?
Celý článek
Neobejde se váš den bez sladké tečky po obědě, nebo sladké svačinky, ale máte bezlepkovou dietu?
Celý článek
Každá značka si z času na čas zaslouží osvěžit vizuál. K tomuto názoru jsme došli i u nás v Biopekárně Zemance, a proto jsme se dali na cestu rebrandingu. V minulém článku jsem vám ukázal, co vše jsme změnili a jak celá nová vizuální identita vypadá. Tentokrát bych se však chtěl podělit o ty méně příjemné zkušenosti s rebrandingem, ovšem velmi poučné. A rád bych předal rady všem, kdo je ocení.
Celý článek
Kompletně jsme změnili vizuální identitu. Máme nový web, vizitky i design obalů. To, jak vypadáme navenek, nyní konečně odráží kvalitní práci, kterou od začátku vkládáme do našich sušenek a krekrů. Z výsledků mám obrovskou radost! 🎉
Rád bych vám tak ukázal, co vás na nových obalech čeká. Připravte se na barvy, mlsného kocoura i surfující čokoládu.

Jak jistě víte, podnikání Biopekárny Zemanky vedu od začátku udržitelným směrem. Mimo to, že udržitelnost vnímám jako důležitou pro přírodu i společnost, jsem také zastáncem toho, že samotnému podnikání dodává úplně jiný rozměr a spoustu skvělých příležitostí. V posledních měsících se také začíná mluvit o pojmu ESG a spoustu lidí jej s udržitelností zaměňuje. Rád bych vám rozdíl mezi pojmy vysvětlil, a také vám ukážu, jak to vypadá v praxi - tedy u nás v Biopekárně Zemance.
Celý článek
Od počátku své existence firma nakupuje primární suroviny pouze z ekologického zemědělství. V roce 2021 společnost zpracovala Strategii udržitelnosti do roku 2027.
Celý článek
Sortiment jsme rozšířili hned o čtyři druhy. Jeden sladký a tři slané. Větší množství slaných variant jsme zvolili na základě poptávky zákazníků. Často mají pocit, že výběr v této oblasti je nedostačující a fádní, není „z čeho“ vybírat.
Celý článek