Blog
![](/en/../files/strategie-udržitelnosti---1_optimized.-udržitelné-podnikání_166.png)
Každý den čteme o klimatických změnách a jejich dopadech na planetu, a pak stejně míjíme obrovské sklady na zemědělské půdě, rozlehlé monokulturní lány, nebo průmyslové podniky, které si s řešením množství odpadu nebo vypouštěného objemu skleníkových plynů nelámou hlavu.
Celý článek![](/en/../files/greenwashing-v-potravinářství---vizuál_optimized_167.png)
Potravinářství podléhá legislativě a vše je přísně kontrolováno, i přesto bych ale řekl, že se greenwashing v potravinářství vyskytuje. Dle mého názoru totiž problém nastává tehdy, když se mluví o tom, že je něco farmářské. Zrovna tento pojem totiž žádnou legislativou uchopen není. No a potom nastává otázka - co je vlastně farmářské? ??
Celý článek![](/en/../files/2021_Report_udrzitelnosti-01_168.jpg)
Report udržitelnosti Biopekárna Zemanka za rok 2021 je venku ? A máme radost, že vám ho můžeme ukázat.
Celý článek![](/en/../files/plaketa_ceny_SDGs_2022_semifinalista_IG200_169.png)
![](/en/../files/miwa_stojan200_170.jpg)
![](/en/../files/_nos4155_fin_resize_optimized200_171.jpg)
![](/en/../files/1658754365186_172.jpg)
V Zemance je pro nás důležité, aby se naši zaměstnanci domů vraceli s pocitem, že jejich práce má smysl a věděli, že jsou důležitou součástí našeho podnikání.
Celý článek![](/en/../files/IKEA_173.jpg)
Naší misí v Biopekárně Zemance je udržitelný přístup k podnikání. Podporujeme lokální bio farmáře, věnujeme se našim zaměstnancům a nezapomínáme ani na dobré vztahy s odběrateli a dodavateli. Hlavní vizí je poté upéct ty nejkvalitnější sušenky a krekry v BIO kvalitě. Dost aktivně do našeho podnikání také zařazujeme cirkulární ekonomiku a postupně tak vznikají cirkulární produkty. I zde ovšem nezapomínáme na důležité aspekty. Jaké to jsou?
Celý článek![](/en/../files/web_174.png)
Neobejde se váš den bez sladké tečky po obědě, nebo sladké svačinky, ale máte bezlepkovou dietu?
Celý článek![](/en/../files/24_175.png)
Každá značka si z času na čas zaslouží osvěžit vizuál. K tomuto názoru jsme došli i u nás v Biopekárně Zemance, a proto jsme se dali na cestu rebrandingu. V minulém článku jsem vám ukázal, co vše jsme změnili a jak celá nová vizuální identita vypadá. Tentokrát bych se však chtěl podělit o ty méně příjemné zkušenosti s rebrandingem, ovšem velmi poučné. A rád bych předal rady všem, kdo je ocení.
Celý článek