Kompletně jsme změnili vizuální identitu. Máme nový web, vizitky i design obalů. To, jak vypadáme navenek, nyní konečně odráží kvalitní práci, kterou od začátku vkládáme do našich sušenek a krekrů. Z výsledků mám obrovskou radost! ?

Rád bych vám tak ukázal, co vás na nových obalech čeká. Připravte se na barvy, mlsného kocoura i surfující čokoládu.

1. Barvy jako hlavní dominanta rebrandingu

Co jistě upoutá pozornost každého je změna barevného provedení etiket. Proč by si totiž „bio” nemohlo zachovat příjemný a naturální pocit a zároveň být hravé a radostné? Jednotlivé barevné kombinace jsou navíc spojovány s jednotlivými druhy příchutí. Tím jsme zákazníkovi usnadnili výběr a dali mu pocit, že ta jeho konkrétní příchuť má přesně tu jednu konkrétní barvu.

2. Mlsný kocour i surfující čokoláda

Všechny naše produkty mají svůj příběh. Někdo připraví těsto, upeče sušenky, zabalí je a následně se dostanou k vám, našim zákazníkům. Příběh jsme proto chtěli dostat také na obaly formou ilustrace. Dnes už tak na obalech Zemanky najdete mlsného kocoura, kakaový lusk, co vypadá jako ovečka, nebo surfující čokoládu. Každá etika tak má svůj příběh, který danou příchuť zobrazuje.

Tento obrázek nemá žádný popisek

3. Za poctivost ručím

Díky tomu, že jsme malá rodinná firma, naši zákazníci přesně ví, kdo za výrobkem stojí. Spoléhají na to, že je zde určitá osobní záruka a péče jak o produkt, tak o celou firmu. A tuto přidanou hodnotu jsme zákazníkům chtěli doručit i skrze obal. Na etikety jsme proto přidali jeden významný prvek - mou fotku s podpisem a sloganem „Za poctivost našich výrobků ručím“. Tím zákazníkům zajišťujeme kvalitu výrobků.

Tento obrázek nemá žádný popisek

4. Udržitelnost papíru

Vzhledem k tomu, že je udržitelnost součástí naší DNA, zaměřili jsme se i na tuto část. Nyní je tedy etiketa s certifikací FSC. Díky tomu máme jistotu, že získaný papír pochází z ekologicky šetrného, sociálně prospěšného a ekonomicky životaschopného obhospodařování lesů.

Kdo za novou vizuální identitou stojí?

Za celou novou identitou Zemanky stojí skvělá designérka Klára Voborníková, které patří obrovský dík za její práci. Celková spolupráce byla perfektní. Připravili jsme jí podklady, ze kterých vycházela, ale zpracování pak již bylo na ní a já jsem opravdu nadšený z toho, jak svou práci odvedla. Dokázala naslouchat potřebám nejen našim, ale i potřebám našich zákazníků, zároveň přijala určitá kritéria toho, jak musí být etiketa z hlediska srozumitelnosti poskládaná, a v závěru do toho všeho dokázala zapojit i svou kreativitu.

Kdy a kde je můžete vidět?

Už teď se naše nové obaly postupně objevují na pultech obchodů. V nějakých regálech možná stále objevíte staré etikety, do konce května by už ale měly být všechny plně nahrazeny novými obaly. Pokud si chcete být jisti, že vaše oblíbené sušenky a krekry koupíte už v „novém kabátu”, zajděte se podívat do OD Kotva v Praze. Čeká tam na vás naše první prodejna! A ta je již plná nového designu.